Náplň práce
* komunikace se zákazníky v AJ, jak telefonicky, tak i přes email
* zadávání dat do systému
* související administrativní práce
* spolupráce v rámci týmů
Požadavky
* možnost nástupu: ihned
* ANGLICKÝ JAZYK (komunikace v AJ s kolegy, využití psané AJ) na výborné úrovni
* předchozí zkušenosti jsou výhodou, ne však podmínkou
* ochotu pracovat v nepřetržitém režimu (kombinace ranních, odpoledních i nočních směn)
Nabízíme
* denní využití anglického jazyka
* mzdu 23000 Kč/měsíc
* kvartální bonusy
* široká škála benefitů - vlastní fitness, sauna, masáže, game room, kurzy AJ, flexipassy, sickdays, občerstvení na pracovišti, stravenky
* potenciál ke kariérnímu růstu
* zajímavou pracovní zkušenost v české dynamické společnosti
V případě Vašeho zájmu připojte Váš životopis jak v českém, tak i anglickém jazyce.
Odpovědět na inzerát