Náplň práce
- příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu;
- vyhlášení veřejných zakázek v Národním elektronickém nástroji (NEN);
- sledování a vyhodnocování přijatých nabídek;
- součinnost s interními majetkovými manažery, rozpočtáři, právníky a rámci nastaveného procesu;
- uveřejňování smluv a objednávek dle zákona o Registru smluv;
- spisová a archivní činnost.
Požadavky
- VŠ bakalářské vzdělání (případně středoškolské vzdělání);
- zkušenost a znalost zadávání veřejných zakázek malého rozsahu a problematiky veřejných zakázek dle zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou;
- znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel);
- schopnost zapojení se do práce v rezortních informačních systémech (znalost práce v GINIS výhodou);
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost;
- předpoklady pro aktivní komunikaci, týmovou spolupráci;
- trestní bezúhonnost;
- bezpečnostní prověrku na stupeň „Vyhrazené“.
Nabízíme
- zajímavou a různorodou práci v přátelském kolektivu;
- plat 27.000–38.000,- Kč (PT 10, dle nařízení vlády);
- příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruované budově;
- místo výkonu práce: Praha 6, Gen. Píky 1;
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- závodní stravování;
- rezortní rekreační zařízení;
- rezortní rekreace;
- zvýhodněné půjčky zaměstnancům.
Další informace
Nástup možný od 1. února 2025 na dobu určitou za MD a RD.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu: katerina.richterova@mo.gov.cz.
Kontaktní osoba: Bc. NOVOTNÁ Kateřina – VZ 5810 - ŠIS AČR.
Bližší informace poskytne: Bc. Jitka Kondr Drábková, tel.: + 420 973 216 753, mobil: +420 725 856 309.
Odpovědět na inzerát