Náplň práce
Máte už zkušenosti z oblasti správy majetku? Rádi by jste získali nové zkušenosti a ty současné využili u nového zaměstnavatele? Nebojíte se excelu a práce jak u počítače tak v terénu?
Tak hledáme právě Vás na pozici
Property manažer
Co Vás na téhle pozici čeká?
- Odpovědnost za efektivní provoz portfolia nemovitostí - optimalizace provozních nákladů (energie, služby, ekonomická a technická správa)
- Přejímka nově nakoupených nemovitostí, získání informací o objektu, nastavení procesů správy objektu
- Správa dat v interních systémech, rozpočty, tvorba objednávek, evidence dokumentů
- Stanovení provozních nákladů a výnosů nemovitosti, nastavení a správa rozpočtů jednotlivých projektů
- Komunikace se spoluvlastníky nemovitostí
- Zajištění provozních oprav, plán investic, dlouhodobé opravy
- Roční vyúčtování služeb a provozních nákladů vlastníkům jednotek
Požadavky
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- 3 roky praxe na obdobné pozici
- Dobrá znalost MS Office
- Komunikativní znalost AJ
Odpovědět na inzerát