Náplň práce
Hledáme zkušeného a motivovaného HR Generalistu pro Českou republiku a Slovensko pro Společnost specializující se na potravinářský a nápojářský průmysl.
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj životopis a my Vás rádi pozveme na pohovor.
Náplň práce:
* Správa HR pro 5 právních subjektů a 70 zaměstnanců.
* Zajišťování všech HR procesů (od náboru po ukončení) pro CZ/SK ve spolupráci s Country HR Managerem.
* HR administrativa a spolupráce s místními orgány.
* Podpora měsíčního mzdového procesu s externím poskytovatelem.
* Implementace lokálních standardů a harmonizace pracovních podmínek a benefitů.
* Poradenství v zaměstnaneckých vztazích a pracovním právu.
* Implementace globálních HR politik a spolupráce na zlepšování procesů.
* Účast na projektech a nových HR iniciativách na místní i globální úrovni.
Začátek: ihned
Lokalita: Praha 3
Požadavky
* Magisterský titul v oblasti lidských zdrojů, ekonomie nebo obdobné vzdělání.
* Praxe jako Seniorní HR Generalista nebo specialista na HR administrativu.
* Dobrá znalost pracovní legislativy v ČR a na Slovensku.
* Analytické a cílevědomé myšlení.
* Samostatnost a praktický přístup.
* Výborné mezilidské dovednosti.
* Plynulá angličtina (denní komunikace).
Odpovědět na inzerát