Náplň práce
Máte vášeň pro controlling, prodej a lidské zdroje? Máte praxi v oblasti controllingu?
Právě hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista controllingu HR a prodeje.
Vaší pracovní náplní bude:
- Analýza a prezentace výsledků prodeje
- Závěrečné účetní úkony spojené s měsíčním a ročním uzávěrem knih
- Správa cen prodejních produktů v systému
- Implementace reportovacího prostředí v Power BI
- Podpora při tvorbě Rolling Forecastu a Rozpočtu pro prodej
- Komentáře k odchylkám mezi prodejem a Rolling Forecastem nebo Rozpočtem
- Vytváření reportů týkajících se HR - FTE, HC, Nepřímý HC, Přesčasy, Fluktuace, personální produktivita, absence
- Simulace personálních nákladů na základě odhadovaných změn
- Výpočet hodinových sazeb pro zaměstnance
- Aktualizace základních personálních dat v systému SAP HR
- Podpora pro reportování MES (Manufacturing Execution System)
- Vytvoření reportovacího prostředí v Power BI
- Asistence při tvorbě Rolling Forecastu a Rozpočtu pro personální náklady
- Vysvětlení odchylek mezi personálními náklady a Rolling Forecastem nebo Rozpočtem
Požadavky
Co tým očekává od budoucího kolegy/kolegyně?
- Absolvent/ka ekonomického oboru vysoké školy.
- Praxe v oblasti financí nebo controllingu je výhodou.
- Schopnost komunikovat v anglickém nebo německém jazyce na komunikativní úrovni.
- Zvídavost a touha stále se zdokonalovat a objevovat nové oblasti.
- Hráče/hračku do týmu, který/á táhne za jeden provaz.
- Analytické schopnosti pro důkladné ověření dat a výsledků analýz.
- Skvělé komunikační dovednosti pro efektivní sdílení informací.
- Schopnost strukturovaného přístupu k práci, který pomáhá udržet věci pod kontrolou.
Odpovědět na inzerát