Náplň práce
Máš zkušenost s prací na zákaznickém servisu nebo na obdobné pozici? Administrativa tě baví a nevadí ti mít zodpovědnost za chod celého oddělení a práci členů svého týmu?
Tak tohle je ta pravá výzva pro Tebe!
Co je úkolem na této pozici?
- vedení týmu na zákaznickém servisu pro klíčové obchodní zákazníky
- kontrola činnosti ostatních členů týmu
- vyhodnocování efektivity práce týmu, coaching, motivace a podpora týmu
- zajišťování zákaznického servisu pro klíčové obchodní manažery
- Komunikace se zákazníky
- zajištění celého procesu zpracování objednávek, včetně fakturace
- Kontrola skladových zásob, vyřizování reklamací
- zpracování a správa dat v informačním systému
- podpora a spolupráce s ostatními odděleními
- komunikace s dodavateli služeb – přeprava, celní deklarace apod.
- vytváření reportů
Požadavky
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenost s vedením lidí
- aktivní a zodpovědný přístup k práci
- AJ na komunikativní úrovni
- znalost Excelu - umíte pracovat s kontingenční tabulkou a znáte vyhledávací funkce
- řidičské oprávnění sk. B
Odpovědět na inzerát