Nabídka práce > OFFICE MANAGER

OFFICE MANAGER

Náplň práce

Máš zkušenost s prací na zákaznickém servisu nebo na obdobné pozici? Administrativa tě baví a nevadí ti mít zodpovědnost za chod celého oddělení a práci členů svého týmu?

Tak tohle je ta pravá výzva pro Tebe!

Co je úkolem na této pozici?

- vedení týmu na zákaznickém servisu pro klíčové obchodní zákazníky
- kontrola činnosti ostatních členů týmu
- vyhodnocování efektivity práce týmu, coaching, motivace a podpora týmu
- zajišťování zákaznického servisu pro klíčové obchodní manažery
- Komunikace se zákazníky
- zajištění celého procesu zpracování objednávek, včetně fakturace
- Kontrola skladových zásob, vyřizování reklamací
- zpracování a správa dat v informačním systému
- podpora a spolupráce s ostatními odděleními
- komunikace s dodavateli služeb – přeprava, celní deklarace apod.
- vytváření reportů

Požadavky

- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenost s vedením lidí
- aktivní a zodpovědný přístup k práci
- AJ na komunikativní úrovni
- znalost Excelu - umíte pracovat s kontingenční tabulkou a znáte vyhledávací funkce
- řidičské oprávnění sk. B

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Brno (Jihomoravský kraj)
  • Obor: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 40000 CZK do 50000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * 5 týdnů dovolené * Home office * Kafetérie * Flexibilní pracovní doba - pouze jedna směna * Příspěvek na penzijní pojištění
  • Místo pracoviště: Hodonín
Odpovědět na inzerát