Náplň práce
Láká Vás oblast lidských zdrojů a máte již podobné pracovní zkušenosti, které byste chtěli zúročit?
Chcete se zdokonalit v oblasti náboru zaměstnanců, ale i v administrativě související s pracovním poměrem?
Zajímá Vás i rozvíjení obchodních vztahů s klienty?
Aktuálně pro naši pražskou pobočku hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu a budeme se těšit na Váš životopis!
Naše práce zahrnuje především:
- komunikaci s kandidáty a klienty
- odpovědnost za celkový proces náboru zaměstnanců na různorodé pozice
- administrativní agendu související s pracovním poměrem zaměstnanců
- úzkou spolupráci se mzdovou účetní
- zajišťování pracovnělékařských služeb, zpracování benefitů, docházek zaměstnanců atd.
- rozvíjení obchodních vztahů s klienty
- ad hoc úkoly
Nástup: ihned
Pracoviště: Praha 1
Mzda: 40 - 50 000 Kč (fixní a variabilní složky mzdy)
Požadavky
Od svých budoucích kolegů očekáváme následující:
- zájem o oblast HR
- relevantní pracovní zkušenost (HR, administrativa nebo obchodní sféra)
- pokročilou znalost angličtiny, častá komunikace s cizinci
- samostatnost v práci a rozhodování, ale zároveň týmový duch
- velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
- otevřenost a proaktivitu
Odpovědět na inzerát