Náplň práce
Vedoucí role – povedete finančního analytika.
Costing
- roční nastavení standardních nákladů jednotlivých položek v systému Oracle
- provádění údržby položek ve standardním nákladovém systému Oracle
- kalkulace standardních nákladů nových výrobků
Zásoby
- samostatné vedení procesu fyzické inventury zásob dle interní směrnice a zákonných požadavků
- samostatné nastavení a řízení procesu klasifikace a rekonciliace zásob
Forecasting/Budgeting
- příprava pravidelných forecastů a ročního rozpočtu v jednotlivých oblastech P&L
- uzávěrka a účetnictví
- zpracování agendy v měsíčních uzávěrkách včetně přípravy zápisů do účetního deníku, analýzy odchylek.
- účast na auditech, udržování dokumentace v souladu s interními předpisy, US GAAP, CZ GAAP a SOX.
- rekonciliace rozvahových účtů
Reporting a analýzy
- příprava analýz vybraných ukazatelů a vybraných účtů
- tvorba nových KPI na základě potřeby vycházejících z jednotlivých analýz
- pravidelný reporting dle potřeb společnosti
Požadavky
- SŠ/VŠ finančního zaměření
- 5 let na obdobné pozici ve výrobní společnosti (controlling/costing/účetnictví)
- AJ pokročilá - slovem i písmem
- pokročilá znalost excelu a zkušenosti s ERP systémy
- silné analytické a matematické schopnosti
- prezentační a manažerské schopnosti - vedení lidí
- mimořádná důslednost, pečlivost a schopnost nadstandardního zaměření pozornosti na detail
- proaktivní přístup k řešení problémů, schopnost týmové spolupráce napříč odděleními
výhodou zkušenosti s Oracle
Odpovědět na inzerát