Náplň práce
• evidence plateb vlastníků a nájemníků bytů a nebytových prostor,
• komunikace se zákazníky a se členy výborů SVJ,
• evidence dlužníků a zasílání upomínek,
• administrativní podpora při vymáhání dluhů,
• zpracování ročního vyúčtování služeb
• asistence účetnímu oddělení
Požadavky
• SŠ vzdělání
• dobrá znalost práce na PC – uživatelsky MS Word, Excel a IE
Osobní předpoklady a zručnosti:
• zájem o dlouhodobou spolupráci,
• samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost a ochotu učit se novým věcem,
• komunikativnost a příjemné vystupování
Nabízíme
• práce na hlavní pracovní poměr v dobrém kolektivu firmy s dlouhodobou praxí
• nástup možný ihned,
• pracoviště Plzeň-město,
• nástupní plat 27.000,-Kč/měsíc s odměnami nad rámec platu
• příspěvek na stravenky nad zákonnou míru
• 5 týdnů dovolené
• pravidelná školení a možnost profesního rozvoje
Další informace
Nabídky a profesní životopis zasílejte na e-mail: info@sbdps.cz . Uchazeči, jejichž profesní nabídka nejvíce odpovídá požadavkům společnosti, budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Odpovědět na inzerát