Náplň práce
Do týmu eventových nadšenců přijmeme pozitivně laděného, samostatného a komunikativního kolegu/yni s proaktivním přístupem a skvělými organizačními schopnostmi.
Co budeš dělat?
- Organizace firemních akcí, teambuildingů, plesů, konferencí a dalších eventů
- Příprava nabídek, cenových kalkulací, programů a prezentací
- Administrativa spojená s pozicí
- Návrhy marketingových strategií a konceptů
- Kompletní reklamní servis pro klienty
- Zodpovědnost za firemní weby a online marketing (sociální sítě, PPC kampaně) – dle domluvy a dovedností
- Koordinace zakázek, hostesek a externích dodavatelů, komunikace s klienty
Požadavky
Co Ti nesmí chybět?
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Dobré komunikační a vyjednávací dovednosti, organizační zdatnost a logické myšlení
- Cit pro český jazyk a gramatiku
- Kreativní myšlení, zodpovědnost a pečlivost
- Schopnost týmové i samostatné práce
- Časová flexibilita a ochota učit se novým věcem
- Odolnost vůči stresu
- Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
- Praxe v oboru
- Znalost grafických programů výhodou
- Znalost anglického jazyka výhodou
Nabízíme
Co Ti nabídneme?
- Práci na plný úvazek na dobu neurčitou
- Fixní plat + odměny, roční prémie
- Firemní telefon a notebook, zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky
- Přátelské prostředí rodinné firmy s dlouholetou tradicí
- Kanceláře v centru Pardubic s možností Home Office
- Příspěvky na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Nástup možný březen/duben 2022
Odpovědět na inzerát