Nabídka práce > Obchodní asistentka

Obchodní asistentka

Náplň práce

* Běžná kancelářská agenda spojená se zpracováním, fakturací a expedicí zásilek
* E-mailová (výjimečně i telefonická) komunikace se zahraničními zákazníky
* Koordinace, monitorování a zajištění procesu výroby a expedice objednávek zahraničních zákazníků
* Zajištění subdodavatelských služeb a vedení skladové evidence

Požadavky

* SŠ vzdělávání
* Znalost office 365 na minimálně uživatelské úrovni
* Anglický jazyk slovem i písmem (úroveň B2)
* Pečlivost (zejména v administrativní, evidenční a fakturační práci)
* Práce v systému Keloc (výhodou)
* Dobré komunikační schopnosti
* spolehlivost a schopnost samostatné práce
* Řidičské oprávnění typu B (aktivní řidič)
* Proaktivní přístup při řešení problémů v nestandardních situací

Nabízíme

* 5 týdnů dovolené
* Práci v přátelském kolektivu
* Zaučení a mentoring
* Vysokou samostatnost
* Pestrá pracovní náplň, takže nudit se u nás rozhodně nebudeš

Informace o pozici

  • Bikes Plast
  • Olomouc (Olomoucký kraj)
  • Obor: Administrativa, Obchod a prodej, Služby,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: Anglický jazyk (B2)
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: 5 týdnů dovolená, práce v stabilním týmu, stálá směna,
  • Místo pracoviště: Bělotín 316, 753 64 Bělotín
Odpovědět na inzerát