Nabídka práce > Staffing Recruiter

Staffing Recruiter

Náplň práce

aktivní práce s potenciálními uchazeči (LEAD)
telefonické konzultace, dotazování, pohovory
příprava long-listu/ short-listu (pro manažera projektu/ klienty)
zprostředkování důležitých informací zájemcům o práci
administrace osobních údajů žadatelů (v souladu s GDPR)
denní a týdenní reporting
pravidelná komunikace a spolupráce s manažerem projektu

Požadavky

zkušenost v náboru dělnických a operátorských pozic
perfektní komunikační a vyjadřovací schopnosti
bezchybná práce s MS Office, zejména Excel a PowerPoint
flexibilita (pravidelně řešíme požadavky večer nebo během víkendu)
zodpovědný přístup, pracovní disciplína

Nabízíme

náročný start-up projekt, který ověří tvé dovednosti
tým v Čechách a na Slovensku, který udělá maximum, aby ses cítil/a dobře
moderní pracovní nástroje a podporu oddělení marketingu
velmi dobré mzdové podmínky a odměny za nadstandardní výsledky
možnost uzpůsobit si pracovní dobu, pokud jsi dostatečně flexibilní
pracovní smlouva na plný úvazek, na dobu 1 roku, 3 měsíční zkušební dob

Další informace

NĚCO VÍCE O PROJEKTU

Tento start-up je výsledkem spojení agenturního zaměstnávání, projektového managementu a performance marketingu. Honza se postará o Tvoje zaškolení, bude Tě podporovat ve snaze dobře se adaptovat a rychle vstřebat informace k jednotlivým pracovním pozicím u našich klientů. Dostaneš veškeré dostupné nástroje, které ti umožní
oslovovat zájemce o práci, vést s nimi polo-strukturované pohovory, reportovat denní a týdenní data v postupu. Staffing narozdíl od klasického náboru je mnohem rychlejší, je o větších číslech, takže by Tě nemělo překvapit, že během pár týdnů oslovíme tisíce potenciálních uchazečů, denně hovoříme se stovkami z nich a očekáváme, že klientům umožníme měsíčně alespoň 100 - 200 těchto nováčků zařadit na jejich pracoviště.

A protože český pracovní trh je v období pandemie vcelku nevyzpytatelný, běžně se stává, že kvalita uchazečů neodpovídá potřebám a očekáváním klienta, byť jejich počet je vysoký. Rozuměj tomu tak, že kvalita je vždy na první místě a to i když hovoříme o masovém náboru. Je tomu proto, abychom s klientem optimalizovali náklady a mohli investovat do online marketingu, který nám v naší práci velmi vydatně pomáhá. Marketingový tým pracuje usilovně na tom, abychom měli dostatek leadů, tedy potenciálních uchazečů. Na Tobě je pak, aby uchazeči dostali úplné a správné informace i pokyny, stalo se tak včas a ke klientovi přijeli s očekáváním, které je v souladu s realitou (kde budou pracovat, jak budou bydlet, jak probíhá zaškolování).

Jelikož věci nejdou vždy přesně tak, jak si naplánujeme, očekáváme, že budeš schopná/ý improvizovat, řešit neočekávané situace a odolávat případnému stresu a tlaku na rychlost a správnost postupu. Právě proto jsou pro nás Tvoje osobnost, charakter a pracovní zvyklosti nebo návyky velmi důležité. V náboru používáme diagnostické nástroje, zrovna Tebe bude čekat dotazník, který nám umožní odhalit to, jak s Tebou co nejlépe spolupracovat, komunikovat a sdílet naše firemní hodnoty a principy toho, jak pečujeme o naše klienty a jejich zaměstnance. Je fér abys věděl/a, že si jen velmi obtížně dokážeme představit harmonickou spolupráci, pokud jsme svědkem nedostatku disciplíny a organizace vlastní práce, upřednostňování individuálních zájmů nad zájmy pracovního týmu a firmy jako celku. No a pokud se jen málokdy usměješ nebo si potřebuješ čas od času dokazovat, že jsi "the best" tak hledej dále, u nás by se ti nelíbilo, jsme totiž tým, jsme tookiyo!

Informace o pozici

  • tookiyo s.r.o.
  • Ostrava (Moravskoslezský kraj)
  • Obor: Personalistika a HR,
  • Požadované vzdělání: Nezáleží
  • Plat: 30.000-40.000
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
  • Místo pracoviště: remote work - home office - FT/PT
Odpovědět na inzerát