Nabídka práce > Asistentka pobočky - Teplice

Asistentka pobočky - Teplice

Náplň práce

Administrativní podpora vedení pobočky (filtrování a vyřizování části e-mailové korespondence, sjednávání schůzek, pořizování zápisů z jednání, rozdělování dohodnutých úkolů z jednání a kontrola jejich plnění, vyplňování administrativních šablon apod.), vyhledávání informací v interní databázi, webech atp. péče o klienty, návštěvy úřadů (zajištění materiálů atp.) péče o makléře pobočky

Požadavky

Vyjednávací schopnosti, vysoká sociální kompetence, flexibilita, schopnost pracovat v teamu a schopnost prosadit se
bezchybný písemný projev v ČJ, včetně stylistiky
výborná znalost MS Word, Excel, PowerPoint, google apps. (zejm. kalendář, mail, disk)
proklientský přístup
sympatické vystupování, otevřenost, jakož i schopnost vhodné argumentace, vlastní iniciativa, velmi dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, důslednost, loajalita

Nabízíme

osobnostní i odborný rozvoj
příjemné prostředí
přátelský a dynamicky se rozvíjející pracovní tým
možnost být u tvorby a zavádění procesů organizace
služební telefon a PC
kromě práce i zábavu při firemních akcích
motivační finanční ohodnocení
zázemí silné společnosti
propracovaný systém vzdělávání
prostor pro seberealizaci
nástup: možný ihned

Informace o pozici

  • Barbora
  • Ústí nad Labem (Ústecký kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: Nezáleží
  • Plat: 15000 - 30000
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
  • Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, firemní akce
  • Místo pracoviště: Teplice
Odpovědět na inzerát