Nabídka práce > Asistent zákaznického centra, po-pá, 8:00-12:00

Asistent zákaznického centra, po-pá, 8:00-12:00

Náplň práce

Hledáte práci na částečný úvazek, a to pouze v pracovní dny?
Rádi komunikujete, pomáháte lidem a umíte pracovat s PC?

A co tedy pracovat pro nás:).

Co Vás u nás čeká:
- komunikace (po telefonu) se zákazníky, kteří potřebuji poradit (od nastavení služeb, přes vyúčtování, faktury až po nabízení nejvhodnějších produktů a služeb)
- práce s počítačem a jednotlivými systémy
- spolupráce s různými odděleními společnosti (technické, administrativní či oddělením stížností)
- práce s fajn lidmi, kteří se nebojí navzájem spolupracovat

Požadavky

Co je k této práci potřeba:
- dobré komunikační dovednosti/ prostě se nebát mluvit
- znalostí práce na PC/ umět zapnout počítač nám nestačí
- SŠ vzdělání či výuční list/ nepřesvědčíte-li nás, že ho k práci nepotřebujete
- spolehlivost, pracovitost a nebát se učit novým věcem

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hradec Králové (Královéhradecký kraj)
  • Obor: Telekomunikace,
  • Plat: Od 9000 CZK do 14000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Zkrácený úvazek
  • Benefity: A co Vám nabízíme: - fixní mzda je 9.000Kč/měsíc + 5.000Kč, na které si opravdu můžete „šáhnout“ - nejnovější model telefonu dle vlastního výběru a k němu neomezený tarif s 20 GB dat - každý den stravenka v hodnotě 105Kč - 25 dní dovolené + 2 dny p
  • Místo pracoviště: Hradec Králové
Odpovědět na inzerát