Náplň práce
• monitoring trhu, vyhledávání a konsolidace nových dodavatelů
• nákup zařízení, náhradních dílů, služeb a kancelářských materiálů
• zpracování výběrových řízení
• komunikace s dodavateli ohledně termínů dodávek a zajišťování jejich včasnosti, řešení reklamací
• vyjednávání obchodních podmínek s dodavateli
• řízení možností pro snížení provozních nákladů
• spolupráce na optimalizaci množství náhradních dílů na skladě
Požadavky
• SŠ vzdělání
• praxe v nákupu min. 3 roky v automotive
• praxe z mezinárodní společnosti
• práce v systému SAP
• komunikativní znalost AJ
• dobré komunikační schopnosti
• samostatnost, flexibilita, týmový duch
Nabízíme
• perspektivní práce s příležitostí k seberealizaci a profesnímu růstu
• jednosměnný provoz
• jazykové a odborné kurzy
• 25 dní dovolené
• příspěvek na dopravu
• zaměstnanecké benefity (stravenky, kantýna a automaty na pracovišti,…)
• po zkušební době další benefity
• lokalita: oblast Louny
Odpovědět na inzerát