Náplň práce
- telefonický a e-mailový kontakt se zákazníky z různých evropských zemí
- příjem a zpracování zákaznických požadavků
- zajišťování a kontrola včasné reakce servisních partnerů, informování zákazníků
- komunikace s evropskými pobočkami firmy a s jejími partnery
- návrhy nových a zlepšování stávajících procesů
- rozhodně se nejedná o práci aktivního telemarketingu
Požadavky
dobrou znalost AJ a NJ na komunikativní úrovni, dobré komunikační schopnosti, vše ostatní naučíme
Nabízíme
-zázemí mezinárodní expandující společnosti
- různorodou a perspektivní práci
- malé pasivní zákaznické centrum
- denní využití cizích jazyků z 80 - 90% pracovní doby
- zajímavé mzdové ohodnocení
- smlouvu na dobu neurčitou
- možnosti dalšího vzdělávání (jazykové kurzy)
- bonusy (dotované stravování, příspěvek na životní pojištění, penzijní spoření)
- 5 týdnů placené dovolené
Odpovědět na inzerát