Náplň práce
Jsme mladá dynamická personální agentura a rozšiřujeme svůj tým o personální nadšence.
Co budete dělat?
• zadávat inzerce na pracovní portály
• vybírat vhodné kandidáty (z vnitřní databáze, z došlých reakcí na inzeráty, z prac. portálů
• zpracovávat životopisy
• komunikovat s vhodnými uchazeči
• povedete pohovory s kandidáty
• komunikovat s klienty (specifikace nabízených pracovních pozic)
Požadavky
Co nám nabízíte Vy?
• SOU / SŠ vzdělání
• velmi dobrá znalost PC - MS Office
• samostatnost, pečlivost, vytrvalost
• výborné komunikační schopnosti
• proklientský přístup
• příjemné vystupování
• obchodního ducha
Nabízíme
A co Vám nabízíme my?
• práce 2 dny z kanceláře, 3 dny z domova
• zázemí stabilní personální společnosti
• moderní kancelář, relaxační zóny
• kafetérie (občerstvení na pracovišti)
• 1 x měsíčně pravidelné firemní snídaně
• vstupní a průběžná školení
• každodenní podpora vedoucího personální skupiny
• atmosféra svobodné firmy, která je orientována na výsledek nikoliv čas
• možnost pracovat na V.I.P. klientech a zajišťovat pro ně výběrová řízení
• práce ve vlastním personálním CRM systému ( naše IT vyvíjí systém nám v HR přímo na míru)
• zajímavou a různorodou kancelářskou práci čistě zaměřenou na zprostředkování zaměstnání
• vyhledávání uchazečů pro naše klienty
• práci na živnostenský list, velmi zajímavé hodnocení, spolupráce i na DPP
• možnost kariérního postupu
• pracoviště Praha 5
Odpovědět na inzerát