Náplň práce
* zadávání inzerce na pracovní portály
* výběr vhodných kandidátů (z vnitřní databáze, z došlých reakcí na inzeráty, z prac. portálů)
* zpracování životopisů
* komunikace s vhodnými uchazeči
* osobní pohovory s kandidáty
* vyhledávání a kontaktování klientů (firem) s nabídkou personálních služeb
* komunikace s klienty (specifikace nabízených pracovních pozic)
Požadavky
* SŠ vzdělání
* velmi dobrá znalost PC - MS Office
* samostatnost, pečlivost, vytrvalost
* výborné komunikační schopnosti
* proklientský přístup
* příjemné vystupování
* obchodního ducha
Nabízíme
* zázemí stabilní personální společnosti
* moderní kancelář, relaxační zóny
* kafetérie (občerstvení na pracovišti)
* 1 x měsíčně pravidelné firemní snídaně
* vstupní a průběžná školení
* každodenní podpora vedoucího personální skupiny
* atmosféra svobodné firmy, která je orientována na výsledek nikoliv čas
* možnost pracovat na V.I.P. klientech a zajišťovat pro ně výběrová řízení
* práce ve vlastním personálním CRM systému ( naše IT vyvíjí systém nám v HR přímo na míru)
* zajímavou a různorodou kancelářskou práci čistě zaměřenou na zprostředkování zaměstnání - tzn. vyhledávání * uchazečů pro naše klienty
* práci na živnostenský list, velmi zajímavé hodnocení . spolupráce i na DPP
* možnost kariérního postupu
* práce 2 dny z kanceláře, 3 dny z domova
* pracoviště Praha 5
Odpovědět na inzerát