Náplň práce
- aktivní hledání a oslovování kandidátů z databází (preselekce uchazečů o zaměstnání)
- zadávání pracovních pozic na inzertní portály (pracovní servery)
- práce s firemní CRM systémem
- vedení telefonních konzultací s uchazeči, rozbory životopisů
- zpracování reakcí od oslovených uchazečů, tvorba životopisů dle interních šablon
- příprava uchazečů na výběrová řízení u klientů
Požadavky
- dobrá znalost práce na PC - MS Office, Internet
- komunikační schopnosti
- analytické myšlení, orientaci na dosažení stanovených cílů - tzn. výběr vždy min. 5-ti uchazečů na pracovní pozici
- ochotu učit se novým věcem v oblasti zprostředkování práce
- týdně min. 20 hodin času v rozmezí 8.00 - 19.00 hod.
- připojení k internetu, PC
Nabízíme
- možnost práce formou Home Office nebo z kanceláře v moderní kanceláři na Praze 5
- hodnocení provizním systémem, možnost neomezeného výdělku / hodnocení již za zpracované životopisy
nikoliv konečný výsledek/
- samostatnou personální a administrativní činnost
- zaškolení v rámci vlastního CRM systému
- každodenní podporu vedoucího pobočky
- kafetérie v místě pracoviště
- pravidelné měsíční snídaně
- reálné výsledky již po prvním měsíci spolupráce
- plná časová flexibilita (možnost si plánovat celý týden samostatně po splnění stanovených cílů)
- min. časový úvazek - 4 hodiny denně
Odpovědět na inzerát