Náplň práce
- aktivní prodej personálních služeb (telefonicky, e-mailově, možno i návštěvy u klientů)
- vyhledávání nových klientů - každodenní akviziční činnost
- doporučení vylepšení na základě zpětné vazby od klienta
- následná péče o VIP klienty
- úzká spolupráce s HR oddělením a vedoucím personálního oddělení
Požadavky
- praxe v prodeji služeb podmínkou (obchodník, prodejce, call centrum,…)
- obchodní duch
- 6 hodiny času (v rozmezí 9 – 16 hod.) nebo možnost i pouze zkráceného úvazku
- připojení na internet, PC
- komunikativnost, nadšení a pozitivní přístup
Nabízíme
- možnost práce formou Home Office nebo z kanceláře v moderní kanceláři na Praze 5
- hodnocení provizním systémem, možnost neomezeného výdělku
- možnost kariérního postupu v horizontu 1 roku
- samostatnou obchodní činnost
- zaškolení v rámci vlastního CRM systému
- každodenní podporu vedoucího personálního oddělení
- kafetérie v místě pracoviště
- pravidelné měsíční snídaně
- reálné výsledky již v prvním měsíci prodeji
- plná časová flexibilita (možnost si plánovat celý týden samostatně po splnění stanovených cílů)
- pracoviště Praha 5 nebo práce čistě z domova
Odpovědět na inzerát