Náplň práce
- úzká spolupráce s obchodním zástupcem ve svěřeném portfoliu zákazníků
- administrativa spojená s obchodem
- podílet se při obchodě
- telefonický kontakt se zákazníky - Nejedná se o telemarketing
- správa portfolia nových i stávajících zákazníků
- reporting
Požadavky
- SŠ vzdělání
- praxe v přímém prodeji, call centru,...VÝHODOU
- uživatelskou znalost práce na PC
- komunikativnost, týmového ducha, nadšení pro obchod
- samostatnost a zodpovědnost
- aktivní znalost ČJ
- základní znalost AJ
Nabízíme
- práci v mezinárodní společnosti, která je špičkou ve svém oboru
- možnost seberealizace v oblasti prodeje a obchodu absolventům se zaučením
- možnost kariérního růstu se zajímavým finančním ohodnocením (základní mzda + měsíční bonusy a soutěže)
- pracovní poměr na dobu určitou - v případě oboustranné spokojenosti na dobu neurčitou
- příjemný pracovní kolektiv
- balíček firemních benefitů (stravenky, intenzivní vzdělávání, příspěvek na dopravu, dovolená navíc, sportovní program, propagační předměty, výhodné volání i pro rodinné příslušníky, skvělé firemní akce a mnoho dalších...)
- zajištěný firemní autobus ze Zličína
- lokalita - oblast Rudná u Prahy
Odpovědět na inzerát