Náplň práce
-zadávání inzerce na pracovní portály
-výběr vhodných kandidátů (z vnitřní databáze, z došlých reakcí na inzeráty, z prac. portálů
-zpracování životopisů
-komunikace s vhodnými uchazeči
-osobní pohovory s kandidáty
-vyhledávání a kontaktování klientů (firem) s nabídkou personálních služeb
-komunikace s klienty (specifikace nabízených pracovních pozic)
Požadavky
-SŠ vzdělání
-velmi dobrá znalost PC - MS Office
-samostatnost, pečlivost, vytrvalost
-výborné komunikační schopnosti
-proklientský přístup
-příjemné vystupování
-obchodního ducha
Nabízíme
-zázemí stabilní personální společnosti
-moderní kancelář, relaxační zóny
-kafetérie (občerstvení na pracovišti)
-1 x měsíčně pravidelné firemní snídaně
-vstupní a průběžná školení
-každodenní podpora vedoucího personální skupiny
-atmosféra svobodné firmy, která je orientována na výsledek nikoliv čas
-možnost pracovat na V.I.P. klientech a zajišťovat pro ně výběrová řízení
-práce ve vlastním personálním CRM systému ( naše IT vyvíjí systém nám v HR přímo na míru)
-zajímavou a různorodou kancelářskou práci čistě zaměřenou na zprostředkování zaměstnání
-vyhledávání uchazečů pro naše klienty
-práci na živnostenský list, velmi zajímavé hodnocení, spolupráce i na DPP
-možnost kariérního postupu
-práce 2 dny z kanceláře, 3 dny z domova
-pracoviště Praha 5
Odpovědět na inzerát