Náplň práce
• vytvoření týmu personálních konzultantů v personální společnosti (výběr personálního týmu – 4-10 členů )
• aktivní vyhledávání obchodních příležitostí (v oblasti zprostředkování práce)
• jednání se zástupci firem, které poptávají zaměstnance (osobní, telefonické)
• péče o svěřené zakázky (pracovní pozice) a kontrola průběhu řešení zakázky (v oblasti zprostředkování práce)
• odpovědnost za obchodní výsledky kanceláře
• průběžné zaškolování
• pravidelné reporty
• nábor nových spolupracovníků
Požadavky
• zkušenosti v oblasti lidských zdrojů, ideálně přímo ze zprostředkování zaměstnání či z oblasti služeb ( reality, finance, prodej apod.)
• prokazatelné zkušenosti s řízením týmu pracovníků
• schopnost vybudovat tým kvalitních spolupracovníků
• schopnost pracovat podle stanovených pravidel
• schopnost vést, motivovat a dosahovat stanovených cílů
• obchodní a podnikatelský duch
• dobrá znalost práce na PC MS Office
• velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme
• dlouhodobou spolupráci v oblasti zprostředkování zaměstnání
• zázemí stabilní personální společnosti
• práce ve vlastním personálním CRM systému ( naše IT vyvíjí systém nám v HR přímo na míru)
• kafetérie (občerstvení na pracovišti)
• moderní kancelář, relaxační zóny
• vstupní a průběžná školení
• 1 x měsíčně pravidelné firemní snídaně
• atmosféra svobodné firmy, která je orientována na výsledek nikoliv čas
• možnost pracovat na V.I.P. klientech a zajišťovat pro ně výběrová řízení
• nadstandardní provizní ohodnocení, práci na živnostenský list
• obchodování v online databázovém systému firem a uchazečů
• zdarma přístupy na pracovní servery pro inzerci pracovních pozic
• právní poradenství
• obchodní konzultace
• 2 dny v týdnu práce v kanceláře, 3 dny Home Office
• pracoviště Praha 5 Anděl
Odpovědět na inzerát