Náplň práce
Baví Vás komunikace s lidmi? Orientace na zákazníka Vám není cizí? Chcete stabilní práci, kde budete plnohodnotnou součástí týmu? Vyhovuje Vám přátelské, rodinné prostředí? Čtěte dále!
Pro americkou nadnárodní společnost, leadra v oblasti stavebnictví, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
ZÁKAZNICKÝ KONZULTANT B2B
! Nejedná se o telemarketing a aktivní prodej !
Hlavní náplň práce:
- konzultační servis pro stávající klienty
- produktová a zároveň informační podpora pro zákazníky
- aktivní řešení problémů zákazníků (email, telefon)
- komunikace s dalšími oddělení v rámci společnosti
- zpracování související administrativy
Požadavky:
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek
- příjemná komunikace, pro-zákaznický přístup, ochota
- schopnost prioritizace, samostatnost, zodpovědnost
- časová flexibilita: pracovní směny jsou 7:00 (7:30)- 16:00 (16:30)
- práce v ČJ, další jazyk výhodou
Nabídka:
Práce pro skvělou nadnárodní společnost, která přesto funguje v rodinném duchu a může se chlubit velmi nízkou fluktuací zaměstnanců. Je zde velmi přátelské prostředí a funguje zde otevřená komunikace. Společnost dbá na individuální přístup, osobnostní i kariérní rozvoj a hlavně na spokojenost svých zaměstnanců.
Další informace a benefity:
- 25 dní dovolené, sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, 100% platu v období nemoci/práceneschopnosti během prvních 14 dní
- pracoviště Praha Východ (MHD zastávka přímo u kanceláře), nebo možnost parkování
- nástup možný ihned
Odpovědět na inzerát