Náplň práce
aktivní hledání a oslovování kandidátů z databází (preselekce uchazečů o zaměstnání)
zadávání pracovních pozic na inzertní portály (pracovní servery)
práce s firemní CRM systémem
vedení telefonních konzultací s uchazeči, rozbory životopisů
zpracování reakcí od oslovených uchazečů, tvorba životopisů dle interních šablon
příprava uchazečů na výběrová řízení u klientů
Požadavky
možnost práce formou Home Office nebo z kanceláře v moderní kanceláři na Praze 5
hodnocení provizním systémem, možnost neomezeného výdělku / hodnocení i již za zpracované životopisy nikoliv konečný výsledek/
samostatnou personální a administrativní činnost
zaškolení v rámci vlastního CRM systému
každodenní podporu vedoucího pobočky
kafetérie v místě pracoviště
pravidelné měsíční snídaně
reálné výsledky již po prvním měsíci spolupráce
plná časová flexibilita (možnost si plánovat celý týden samostatně po splnění stanovených cílů)
min. časový úvazek - 3 hodiny denně
Nabízíme
dobrá znalost práce na PC - MS Office, Internet
komunikační schopnosti
analytické myšlení, orientaci na dosažení stanovených cílů - tzn. výběr vždy min. 5-ti uchazečů na pracovní pozici
ochotu učit se novým věcem v oblasti zprostředkování práce
týdně min. 15 hodin času v rozmezí 8.00 - 19.00 hod.
připojení k internetu, PC
Odpovědět na inzerát