Náplň práce
Vedení týmu nákupu k zajištění všech procesů
Podílí se na strategii úspor nákladů včetně make-buy analýzy, alternativních zdrojů a kritérií pro hodnocení prodejců;
podílí se na definování a hodnocení dodavatelů;
definuje potenciální trendy a problémy v rámci dodavatelských řetězců a obchodů s cílem doporučit vhodná a cenově efektivní řešení;
analyzuje trh a dodací podmínky k určení přítomné a budoucí dostupnosti materiálu a zpracovává reporty;
definuje nákupní strategie;
vyvíjí a uskutečňuje strategie dodávek pro přiřazené výrobky/zboží;
je zodpovědný za výkon v kategorii kvality, dodávek a nákladů, včetně správy majetku a obratu.
Požadavky
VŠ vzdělání v oboru řízení Purchase, Supply Chain, Business, Engineering,
nejméně 4 roky praxe nejlépe na vedoucí pozici ve výrobní, či strojírenské společnosti;
pokročilou znalost práce v Microsoft Office a Microsoft Project;
aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem);
prokázané schopnosti ve vedení a organizaci projektů;
týmový hráč;
silné komunikační a řídící dovednosti;
motivace a ochota učit se.
Nabízíme
Možnost profesního a odborného růstu v perspektivním oboru;
systém vzdělávání včetně specifických jazykových kurzů;
příspěvek na penzijní připojištění;
týden dovolené navíc;
dotované stravování v areálu společnosti.
Odpovědět na inzerát