Nabídka práce > HR Generalist

HR Generalist

Náplň práce

Do firmy se sídlem v Chomutověi hledám HR Generalistu s více jak 2 roky zkušeností na obdobné pozici.

Účel práce:

HR Generalist je klíčovou rolí v HR oddělení. Primární odpovědností role jsou náborové aktivity, řízení talentů a školení zaměstnanců s přímým zapojením do strategických HR aktivit.

Hlavní odpovědnosti:

Náborové aktivity (umístění reklamy, výběr životopisu, pohovory).
Sledování aktuální situace na trhu práce.
Návrh strategií umisťování / náboru reklam a denní reportování výsledků.
Být garantem adaptačního procesu - pokrývající první den práce pro nově příchozí.
Zajištění péče o potřeby zaměstnanců.
Podpora náborové činnosti zaměstnanců (navázání kontaktu před nástupem, příprava dokumentů, organizace vstupních lékařských prohlídek, příprava vstupních plánů a dohled nad jejich plněním, organizace vstupních školení, zajištění vstupního školení HR.
HC Management ve společnosti, kontrola podle výrobních potřeb souvisejících s plněním kapacit v reakci na plánování, rychlá reakce (doplnění).
Kompletní pokrytí vzdělávacích aktivit ve společnosti (legislativní, vývojové a jazykové kurzy).
Koordinace školení ve společnosti v návaznosti na plnění vzdělávacích plánů, výběrová řízení agentur školení, organizace školení, registrace, hodnocení a kontrola efektivity vzdělávacích aktivit.
Koordinace státních povinných školení souvisejících s EHS, zaznamenávání, dodržování pravidelnosti, včasné plánování pravidelných školení (bezpečnost práce, protipožární ochrana, používání defibrilátoru, školení vysokozdvižných vozíků a pojiv, manipulace s tlakovými nádobami, výškové práce, vyhláška §50 atd.) .
Aktivní účast na veletrzích práce, výstavách a podpora značky JJS.
Spolupráce v oblasti interní komunikace.
Uplatňování firemních hodnot ve společnosti (nástup, adaptace).
Podpora HR manažera při tvorbě HR strategií a dalších projektů a úkolů.
Aktivní náhrada za HR Assistant v případě jeho nepřítomnosti.

Požadavky

Požadované dovednosti, kvalifikace a zkušenosti:

Minimálně 2 roky ověřitelné praxe v podobné pozici.
Vysoká úroveň profesionality ve všech oblastech personální agendy.
Minimální vzdělání na střední škole (vítány ekonomické nebo andragogické obory).
Dobrá znalost programů MS Office.
Řidičský průkaz, typ B.
Pokročilá znalost anglického jazyka.
Odpovědný a aktivní přístup k práci.
Dobrá organizace a komunikační dovednosti.
Týmový hráč, nezávislý, odpovědný, pracovitý s přístupem zaměřeným na výsledky

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Ústí nad Labem (Ústecký kraj)
  • Obor: Gastronomie a pohostinství,
  • Plat: Od 40000 CZK do 45000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * velmi přátelská, rodinná atmosféra * flexibilní pracovní doba bez pevné složky * výroba, kde jsou přesčasy cizí slovo * stravenky v hodnotě 100 Kč * po 1 roce dovolená navíc * občerstvení na pracovišti
  • Místo pracoviště: Chomutov
Odpovědět na inzerát