Nabídka práce > VEDOUCÍ CALL CENTRA

VEDOUCÍ CALL CENTRA

Náplň práce

Máte zkušenosti s vedením týmu a dokážete své podřízené namotivovat k lepším výsledkům? Víte jak řešit vypjaté situace se zákazníky?
Pokud se navíc domluvíte německy, hledáme právě Vás!

Náplň práce:
- Řízení menšího call centra s velkým potenciálem k růstů
- Motivace a vedení týmu operátorů pracujících na pasivní lince
- Plánování směn v nepřetržitým provozu
- Hodnocení procesů, reporting a zlepšování efektivity procesů za účelem poskytování vynikajícího servisu pro zákazníky
- Spolupráce s externími partnery z tuzemská i zahraničí
- Spolupráce s HR oddělením na náboru nových zaměstnanců

Požadavky

- předchozí praxe na obdobné pozici (call centrum, zákaznický servis apod.)
- velmi dobrá znalost NJ podmínkou – nutná pro komunikaci se zákazníky, komunikativní AJ velkou výhodou
- velmi dobrá znalost PC s důrazem na MS Office
- přirozená autorita, proaktivní přistup
- místní flexibilita (služební cesty např. do Prahy)
- umění efektivně řešit problémy

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • České Budějovice (Jihočeský kraj)
  • Obor: Management,
  • Plat: Od 0 N/A do 0 N/A
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 13. plat - Bonusy/prémie - Flexibilní pracovní dobu - Dovolená 5 týdnů - Příspěvek na penzijní/životní připojištění - Příspěvek na dopravu - Příspěvek na stravování + závodní stravování - Zvýhodněné půjčky zaměstnancům - Věrnostní prémie za odpr
  • Místo pracoviště: České Budějovice
Odpovědět na inzerát