Nabídka práce > OFFICE ASSISTANT v centru Liberce

OFFICE ASSISTANT v centru Liberce

Náplň práce

Baví tě administrativa a komunikace s lidmi? Jednáš s lidmi kolem Tebe s úsměvem? Chceš najít stabilní práci s rozmanitou náplní práce v mladém kolektivu a zažít spoustu srandy? Pak právě Tebe hledáme!

Na pozici OFFICE ASSISTANT v centru Liberce Tě čeká:

* starost o chod recepce, i celé kanceláře;
* vyřizování telefonátů, pošty, postarání se o návštěvy;
* zadávání faktur do systému, spolupráce s účetním oddělením;
* administrativní podpora a organizace schůzek pro kolegy;
* zadávání inzerátů na webové stránky a facebook;
* organizace firemního vánočního večírku nebo teambuildingu;
a další administrativa a speciální úkoly.

Každý den je jiný, ovšem žádný den se u nás nebudeš nudit. Pokud Tě pozice Office Assistant láká, pošli nám svůj životopis co nejdříve!

Lokalita: přímo v centru Liberce

Požadavky

Jsi ideální kandidát/ka, pokud:
* máš několik let praxe v oblasti administrativy, práce s dokumenty, účetnictví, či na recepci
* organizace a systematičnost jsou Tvými přednostmi
* jednáš s lidmi s úsměvem
* umíš se ujmout úkolů, a zpracovat je od A do Z
* ovládáš velmi dobře práci na PC (ani pan Word a Excel si na Tebe nepřijdou)
* jsi samostatný/á, pečlivý/á, svědomitý/á
* máš řidičský průkaz sk. B a rád/a řídíš
* angličtina pro Tebe bude výhodou

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Liberec (Liberecký kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Plat: Od 18000 CZK do 23000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * kvartální odměny 4 - 6 000 kč * stravenky v hodnotě 80 Kč * program Benefit Plus * mobilní telefon i k soukromým účelům * free days, sick days * jazykové kurzy * přátelský kolektiv * práce v centru města Liberec
  • Místo pracoviště: Liberec
Odpovědět na inzerát