Nabídka práce > ASISTENTKA ŘEDITELE/ CHOMUTOV/ FLEXI PRACOVNÍ DOBA!

ASISTENTKA ŘEDITELE/ CHOMUTOV/ FLEXI PRACOVNÍ DOBA!

Náplň práce

Není to jen o vaření kávy, pozice asistentky je zodpovědná pozice, vyžadující projektové myšlení, organizovanost, to vše pocukrováno příjemným vystupováním. Pokud těmito vlastnostmi, a také aktivní angličtinou, vládnete, moc rádi nahlédneme do Vašeho životopisu :-).

Asistentka ředitele a její náplň práce:
* administrativní podpora ředitele společnosti
* zajištění schůzek, plánování jednání a příprava porad
* vedení docházky přidělených zaměstnanců, zajištění zdravotních prohlídek, školení apod.
* administrativa nově nastupujících zaměstnanců
* objednávání kancelářských potřeb, zajištění hotelu a taxi pro návštěvy a zaměstnance
* řešení operativních úkolů a požadavků
* péče o návštěvy společnosti
* překlady dle potřeby

Požadavky

Klíčové požadavky:

* aktivní znalost AJ podmínkou - slovem i písmem
* prokazatelná znalost práce na PC: MS Office (kontingenční tabulky, Outlook)
* dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
* řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
* dokončené SŠ vzdělání

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Ústí nad Labem (Ústecký kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Plat: Od 0 N/A do 0 N/A
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * velmi přátelská, rodinná atmosféra * flexibilní pracovní doba bez pevné složky * výroba, kde jsou přesčasy cizí slovo * stravenky v hodnotě 100 Kč * po 1 roce dovolená navíc * občerstvení na pracovišti
  • Místo pracoviště: Chomutov
Odpovědět na inzerát