Náplň práce
Máš zájem o pohodovou brigádu, kterou budeš moct dělat částečně z domova?
Jsme mezinárodní síť internetových obchodů, která hledá flexibilního asistenta/ku co se alespoň na 4 hodiny denně nebojí převzít zodpovědnost za organizaci a správu objednávkového systému, co projeví svou vytrvalost a pomůže produktovému týmu dosáhnout optimální cenové strategie a popere se hravě s návaly každodenní administrativy. Vše zaškolíme. Nejsou zapotřebí předešlé zkušenosti.
Co budeš dělat:
• Mapovat trh.
• Pilotovat objednávkový systém.
• Analyzovat konkurenci.
• Budeš mezičlánek mezi dodavateli a mezinárodním support týmem.
• Kontrolovat upravovat ceny.
Požadavky
• Zodpovědnost - Velmi zodpovědný a pečlivý přístup k práci.
• Samostatnost - Schopnost samostatně řešit problémy.
• Cizí jazyky výhodou nikoli povinností.
• Rychlost-Velmi dobrá a rychlá práce na PC, ovládání MS Office, Google Docs,…
• Adaptabilita -Schopnost se velmi rychle učit novým věcem.
Nabízíme
• Flexibilní finanční ohodnocení závislé na čase, který nám budeš věnovat.
• Práce na zkrácený úvazek 4h/denně
• Home office po většinu týdne po kompletním zaškolení.
• Možnost zavedení změn a zlepšováků, participace na týdenních poradách.
Další informace
Práce je vhodná pro maminky na rodičovské dovolené, pro studenty, nebo všechny, kteří mají rádi administrativní pohodovou práci ve start up pracovním prostředí.
V případě zájmu posílejte svá CV.
Odpovědět na inzerát